Tirnak altı beni

0

Soru

Merhabalar hocam .benim.üç yaşına bir kızım var.doğuştan tırnak. Altinda ben vardı küçüktü fakat büyüdü kontrolleri yapılıyor hocam.önce tırnak kenarında bir çizgi şeklindeydi fakat şu an büyüdü neredeyse tırnağın hepsini kaplamış durumda .altı aylık. Kon

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor