Seboreik Dermatit + Gül +Alın Lekesi

0

Soru

Merhaba Hocam, Çocukken alnımda hafif bir şekilde "gül" diye bilinen leke vardı ve hiç bir sorunum yoktu.Ergenlik çağında Seboreik dermatit hastalığı saçlı deride oluşmaya başladı ve alnım çok kötü olmaya başladı .Şuan alnım kızarık, özellikle terlediğim

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor