Catlak olusumu

0

Soru

Mrb doktor hanim.hamileyken catlak olmayip dogumdan snra catlak olusmasinin.sebebi nedir?hamileyken hic catlak olusmadi bnde.ancak dogumdan 1 ay snra hafif dikkatli baknca gorunen hafif catlaklar olustu gobek kismi disinda diger bolgelerde.suan nemlendiri

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor