Seboreik dermatit

0

Soru

Hocam merhabalar, 3 yıldır seboreik dermatit sorunum var. Konazol ve kortizonlu losyon kullandıktan sonra geçti. sürekli konazol kullanmam mı gerekli? Başka bir ürün tavsiyesinde bulundu doktorum(seboderm) ancak şikayetlerimi arttirdi. Şu an aşırı kaşıntı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor