Cildimdeki kızarıklık

0

Soru

Merhaba hocam 9 ay önce fraksiyonel lazer yaptırdım çok fazla ödem kızarıklık ve şişlikler oluştu 2ay sürdü şimdi ise çok hassaslaştı nemlendirici sürsem kızarıyor lekeler daha yoğun oldu cildim çok kuru dışarıya çıkamaz hale geldim ne yapmalıyım çok yard

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor