Sedef hastalığı

0

Soru

Merhaba doktor hanım benim kızımda sedef hastalığı var.4 yıldan beri şuan 13 yaşında. Birçok ilaç ve şampuan kullandık ama bir faydasını göremedik.Vücudunda fazlasıyla lezyonlar vardı ama şuan yok kafasının içinde çok fazla var. Şampuan olarak ne önerebil

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor