Kıl Kökü İltihabı

0

Soru

Özlem Hanım Merhaba, Saç diplerimde 3 yıldır kıl kökü iltihabı var. Antibiyotik haplar, kremler, Roaccutane(ve emsali) ilaçların hepsini kullandım. Hiçbiri bu sorunu kalıcı olarak çözmedi.Şu anda 20 günde bir, bir kutu antibiyotik hap kullanıyorum hastalı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor