Alopesi universalis

0

Soru

Hocam ben 3.5 yasinda alopesi hastaligiyla tanistim evreleri gittikçe arttı suan 20 yaşında son evredeki halindeyim net bi tedavisi olmadığından ve olan tedavilerinde kesin sonuc vermemekle birilikte yanetkileri çok fazla olduğundan peşinden koşmayalı uzu

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor