Yuzumde ki yanik izi 2 aydir gecmedi nasil gecer lutfen yardim edin

0

Soru

Yanagimin alt kismini duzlestirici ile yaktim. Su toplamadi cok az kabuk olustu 2 ay olmasina ragmen kizariklik gecmedi. Doktor expigment verdi kullandim fakat o bolumda daha fazla kizariklik olustu ne yapmam gerekiyor? Onerdiginiz bi krem var mi?

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor