Kiracılık mevzulari

0

Soru

Bazı sorunlarımdan dolayı çok kısa sürede ev tutmak zorunda olduğum için ev arayacak zamanım da enerjim de yoktu ve kirasi aidati çok yüksek olan çok eski bir binaya taşındim. Sadece guvenlikli olmasina baktimm. 1 aY oturdum evde ve klozet, musluklar bo

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor