yoruldum bıktım usandım.....kursağımda kaldı herşey

0

Soru

arkadaşlar eşimle ayrı yatmaktan gece yataktan yatağa geçmekten yoruldum tükendim. kendimi berbat ötesi hissediyorum. başka sorunlarımız da var ama eşim çoooooook horluyor ve biz bir yıl olmadı evleneli ama sarılıp huzur içinde uyuyp da uyandığımı hatrlam

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor