Her şey için çok mu geç ?

0

Soru

Selam herkese, ben Türkçe öğretmenliği kazanmama rağmen, tercihe yazmayıp 2 yıllık adalet okudum. ( Dgs ile hukuka geçmeye çalışacaktım) Daha sonra bu mesleğin bana uygun olmadığını anladım, ben öğretmenliği seviyordum. önceliğim ailemdi. İyi bir yerde ok

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor