3.bebek ve alışma süreci

0

Soru

Merhaba, 4yaşında bir oğlum ve 20aylık bir kızım var. Eşimle sorunlu bir evliliğimiz vardı çok şükür hepsini aştık. Tam problemlerimizi aştık çocuklar az büyüdü birazcık rahatlayalım birbirimize vakit ayıralım dediğimiz anda 3.bebek süpriz bir şekikde gel

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor