Koronada ziyaret

0

Soru

Bebeğim yarın 40 günlük oluyor. Kapı komşum bebeğimi doğdu doğalı görmedi korona var aile dışında kimseyi kabuş etmiyoruz dedik. Ama şimdi 40 ı doluyor ve içim içimi yiyor ayıp mı ediyoruz acaba diye. Başka şehirlerden ailelerimiz geldi bi aydır sürekli d

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor