Haksız mıyım

0

Soru

Merhaba hanımlar. Ben 1 yıl oldu işe başlayalı. Bizim servisin farklı iki çeşit işi var. Ben diğer işi yapmak istemiyorum çünkü sorunlu insanlar oluyor ve erkek arkadaşlara daha uygun diyeyim. Önce anlaştık diğer işin yükü bende olsun siz onu yapın diye.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor