Benmi cok abartiyorum yoksa normalmi sizce

0

Soru

Kizlar merhaba cokdandir yazmak istiyorum ama yazamiyorum bakmayin ole ck mutlu gorunmeye calisiyorum evlilgimle ilgili bazen ck mutlu oldugum zamanlar bazende cikmazlara girdigim zamanlar oluyo ve ozamn sanki boguluyor gibi oluyorum benm ikinci evliligim

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor