babam yüzünden canımdan beziyorum bazen...

0

Soru

Merhaba arkadaslar.Ben 15 yasindayim o kadar da kucuk sayilmam yani.Sorunum babamla ilgili.Çok ama çok garip huyu olan bir insan.Simdi tipik ergenlik problemi diyeceksiniz belki ama degil.Dedigim gibi 15 yasindayim.Arkadaslarim gayet ozgurler yani onlara

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor