Isyerinde mutsuzum.

0

Soru

Merhaba arkadaşlar. Ben sorumluluğu fazla olan bir işte çalışıyorum. Işe yeni basladim sayılır. Hiç bir şeye hakim değilim. Kendimi Çok kötü hissediyorum. Yillardr atanmayı bekledim. Şimdi atandım ama mutsuzum. Ev resmen dağınık ve pis.ev işi yapasım gelm

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor