Yine mi hüsran... ne demeliyim.

0

Soru

Bir süredir görüştüğüm biri var. Korona nedeni ile birkaç seferdir evde buluşup vakit geçiriyoruz. 1-2 saat kadar kahve içip sohbet edip ayrılıyoruz. Birkaç gün önce de ben onun evine gittim. Şimdi bana kızanlar olacak ama ben bunu yaptığım için eski eşim

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor