Çok umutsuz ve mutsuzum :(

0

Soru

Merhaba hanımlar. Ben kendimi o kadar yalnız ve mutsuz hissediyorum ki içimi dökmek istedim. 7 yıllık evliyim ama bebeğimiz olmadi. 3 kere aşılama, 5 kere tüp bebek denedik olmadi. Doktorlar hiçbir sorun yok diyor ama o kadar umudumu kaybettim ki. Sürekli

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor