Özlem. Hep bir eksiklik var sanki

0

Soru

Yeri burası mı bilmiyorum. Ama uzun zaman değil yıllardır hep bu durumdayım. 80 ler sonu, 90 lar çocuğuyum.ozamanlar da aman aman değildi hayatım. Ömrümün her döneminde bir imtihanım olmuştur.şimdiler de eskiye psikopat derecesinde özlem var. Aslında şuan

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor