Ben neden böyle oldum...

0

Soru

Merhaba sevgili kk üyeleri. Benim şöyle bir sıkıntım var... Ben eskiden daha çok kitap okuyan daha başarılı daha sessiz sakin daha olgun bir insandım... Ne oldu bilmiyorum ama özellikle son bir iki senedir kendimi çok yetersiz ama bir yandan da egoist his

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor