Büyük gün geldi, yarın boşanıyorım

0

Soru

Merhaba arkadaşlar, Büyük gün geldi çattı, yarın sabah 10.30 mahkemem var ve anlaşmalı olarak boşanıyoruz, çok stresliyim, nikah zamanı bu kadar stres yapmamıştım, günler sonra onu ilk defa karşımda göreceğim, tavrı nasıl olacak, ailesi ile mi gelecek,

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor