Kayınvalidem ile problem yaşıyorum ne yapmam lazım bilmiyorum ?

0

Soru

Eşimden kaynaklı bebeğimiz olmuyor tek çaremiz tüp bebek . Tabi kimseye tüp bebek yaptıracağımızı söylemedik ama kayınvalidem ile konuşurken bebeğimiz olmamasından konu açıldı bende kısmet bu işler tüp bebek deneriz belki dedim . Bana dediği kelime olmaz

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor