Kendimce bir dert

0

Soru

Merhaba, Konum hic ilgi çekmeyecek biliyorum diğerleri gibi olaylı olmadığı için kimse de yorum yapmayacak ama buraya da yazıp içimi dökmezsem dayanamayacağım. Ben çok yalnızım. Öyle böyle değil inanılmaz yalnızım. Bu yalnızlık içinde boguluyorum nefes

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor