Bütün gün yatış

0

Soru

İyi günlerr. Pandemi sebebiyle sürekli evdeyim ve sürekli yatma,telefon,yemek yapma,yemek yeme döngüsü içindeyim. Arkadaşımın birinde corona çıkınca kimseyle parkta bile buluşasım gelmiyor normalleşmeden vazgeçip tekrar kendimi eve kapattım. Fakat bu veri

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor