Sizce ne yapmalıyım ?

0

Soru

Öğretmenim.Babam 35 senenin 33 senesini sigortasız çalıştı,kazanci benim maaşımı 3 e filan katlardi ama o kazancını yedi/yedirdi,içti/içirdi.Şu an issiz,annemin isteğe bağlı sigortasını başından beri ben ödüyorum iki yılı kaldı.Bu arada beraber yaşıyoruz,

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor