Ara sıra gelen özlem

0

Soru

Belki daha önce konularıma denk geleniniz vardır. Ayrılalı 5 ay oldu, 1 senelik flört tadında muhabbetimiz, 3 haftalık da birlikteliğimiz olmuştu. Ayrıldıktan sonra iki kez ben mesaj attım baktım soğuk yapıyor cabalamadım. O da bir kez yazdı ama yine kest

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor