sizce ne yapmalıyım

0

Soru

arkadaşlar benim okuduğum okulda ( lise ) bir çocuk vardı biz onunla tam 4 yıl boyunca aynı sınıftaydık mezun olduktan sonrada ara ara bazen telefonda mesajlasıyorduk aradan 7 yıl geçti sonra ınstagramdan bana yazdı biz bir yada 2 gün mesajlaştık genelde

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor