Kardeşten elti olur mu?

0

Soru

Evlilik aşamasında olduğum ilişkim var,kardeşimle aramda 4 yaş var pek anlaşamıyoruz aynı ev içinde ama tırnağına taş değse üzülürüm,kaynım benden bir yaş küçüK..ilk başlarda kardeşimle kaynımı yakıştırmıştım hem karakter olarak iyiler hem de hoş olur düş

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor