Çok Karışığım sizce ne yapmalıyım?

0

Soru

Merhaba kızlar.İyi geceler .Hepinize koronasız saglıklı gunler dılıyorum.Bosandım.Annem babam ben yaşıyoruz.Çok sevıyorum rabbım saglık uzun omur versın.Ama gercekten ev ev uzerıne olmuomuş.Babam biraz takıntılı.Örnek verecek olursam mesela sıgara ıcıorum

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor