Eşime nasıl yaklaşmalıyım ?

0

Soru

Merhaba arkadaşlar. 2 yıllık evliyim eşimle ikimizinde çok zor bir hayatı oldu. Ailelerimiz baş faktör. Travmalar ile dolu çocukluğumuz. O bana nazaran çok daha kötü şeyler yaşamış maalesef. Birbirimizden başka kimsemiz olmadığı için hep beraberiz evde sü

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor