Doğmamış çocuğun sabaha kadar donunu biçtim

0

Soru

Merhabalar . Dün geceden beri manyak gibi kafami meşgul eden sorunu paylaşmak istedim sizinle . Inşallah birileri yanlış düşündüğümü söyler ... Benim 5 yasında bir kız yeğenim var . Çok bağlıyız birbirimize elime doğdu desem yeridir . Sık sık bir araya

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor