Sizce?

0

Soru

Hanımlar bu normalleşme süreci hakkımda ne düşünüyorsunuz? Az önce milletin deli gibi bavul yaptığına, alışveriş için dışarı çıktığına sahit oldum ben otobüse bile binmek istemiyoruö sırf bu yüzden mecbur olduğumuz yere 45 dk olsa bile yürüyerek gidiyorum

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor