Keşke unutmak elimizde olsaydı

0

Soru

Yıllar önce çok güzel bir birlikteliğim vardı çok mutluydum, ondan başkasını hayatımda imkansız olarak görüyordum. 2 yıl mutlu birliktelikten sonra ufak bi kavgayla ayrıldı benden, benim ona ağlamalarım yalvarmalarım sonuç vermemişti, artık başka bir kızl

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor