Bu yöneticiye ne demeli ?

0

Soru

Merhaba hanımlar,bir apartman dairesinde oturuyoruz bahçesi de var.Koronadan dolayı malum evde izole bir hayat yaşıyoruz.20 aylık bebeğim var,dışarı çıkmak istiyor biz de günde 1-2 saat bahçeye indiriyoruz annemle beraber.Orada top oynuyoruz, geziyoruz,ko

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor