İş hayatımda çok yalnızım

0

Soru

Arkadaşlar merhaba, iş yerinde çok yalnızım, hiçbir arkadaşım yok, çalıştığım insanların en genci benden 21 yaş büyük. Onlar birbirini tanıdığından ne sohbetleri katılabiliyorum ne de muhabbetimiz uyuyor. Nasıl bir çözüm bulucam bilmiyorum. Okul hayatında

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor