Kimseyi sevemiyorum ve yalnızlık

0

Soru

Kızlar ben yaşadığım kötü anılardan dolayı (hem kadın erkek ilişkisi olsun hem arkadaşlık ilişkisi olsun) kimseyi sevmiyorum. Herkes kötü pis geliyor. Yani pis derken temizlik anlamında değil kötü niyetli gibi. İş yerinde kimseyle küs değilim zaten samimi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor