Bu süreçte abartan ben mi oluyorum?

0

Soru

Herkese merhaba. Korona sürecinde sadece aileme gidiyorum haftada bir. Üç kişiler ve hep evdeler. Annem babam çalışmıyor kardeşimin okulu tatil. Ailem de kronik rahatsızlıklar var , o yüzden eşimin benimle gelmesini istemiyorum ailem de bu konu da tedbirl

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor