Eşlerinizle tartışırken alttan alıyormusunuz ?

0

Soru

Hayırlı ramazanlar... Ben 10 yıllık evliyim iki tane de evladım var. Evlendiğim den beri tartışmamız çok oluyor ama aşırı basit sebeplerden. Eşimin bana her seferinde söylediği, sen hiç alttan almıyorsun ben sinirlenince sen daha çok sinirleniyorsun..

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor