Saat 4 de babanemi kaybettik.Aslında dün buraya dert bulduğum şeyleri yazacaktım ki şimdi şu derdimi yazıyorum?

0

Soru

dün buraya hiç arkadaşım olmadığı için aralıklarla yazdığım gibi yine yazacaktım. Biz iki tane hasta bakıyorduk evimizde biri babanemiz biri dedemizdi. Babane iki senedir bilinci açık olsada sürekli ahh diye bağırır benim sabrım bazen kalmazdı. Acı çekerd

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor