Ben mi çok paronayagim anne olduğumdan beri

0

Soru

3 yaşında çocuğum var Rabbim e emanet. Çok korumaci bir ebeveynim ben. Ya peşinde önünde gezerim ya da gözüm üzerinde olur genelde. Eşimin ailesi de pinpiriklisiniz der esimle bana. Eşim cocuguna duskundur ama bence o da bı yerde rahat. Heleki pencere bal

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor