Emeklilik problemi

0

Soru

Babam 50 yaşında çok erken yaşta çalışmaya başlamış biri.Astım hastası ve çalıştığı fabrika da sağlığını kötü etkiliyor.Mayıs başında emekli olmasını bekliyorduk ancak SGK'ya gittiğinde babama yaşından dolayı 2027'de emekli olabileceği söylenmiş. Dedem

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor