Zikkimin dibini yee...

0

Soru

iyi akşamlar ,öfkeliyim sinirliyim şu an. olay şu,eşim oruc tutuyor ama çalişmiyor virüs yüzünden bütün gün evde,ben tutmuyorum ve çalişiyorum . Bugün evdeydim uzun zamandir içli köfte yapmiyordum ,iftara hazirlayim dedim .Övünmek için yazmiyorum sirf n

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor