Ne bu, depresyon?

0

Soru

Sizlerin fikirlerinizi onemsiyorum, yardimci olursanız bir yol gosterirseniz cok mutlu olurum. Birkac aydir kendimi berbat hissediyorum. Yataktan cikasim yok, aynaya baktigimda kendime cok yabanciyim sanki. Gormeye tahammul edemiyorum, inanilmaz cirkin go

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor