üslup

0

Soru

bir insanla sorun yaşadığınızda derdinizi nasıl anlatıyorsunuz? ben çok fevriyim ve çok agresifleşip kendime hakim olamıyorum. rahatsız olduğumuz olaylar olduğunda nasıl derdimizi anlatabiliriz? özellikle de eşimizin ailesine karşı. önerilerinizi bekliyor

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor