Üniversite arkadaşlığı

0

Soru

Merhabalar, belki hiç zamanı değil ama yine de paylaşmak istiyorum. Görüşlerinize ihtiyacım var. Sınıfta 5 kişilik arkadaş grubum var. Az çok samimiyiz. Bugün dersten sonra tuvalet ihtiyacımın olduğunu kantinden selpak almam gerektiğini söyledim birlikt

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor