çıldırmak üzereyim !!!!

0

Soru

eşimin annesi babası üst katında abisigil oturuyor.toplu halde koronaya yakalandılar 7 kişi .kayınpederim hariç heepsi evde kayınpeder hastanede...benimki sürekli dışarda ya da hastanede zaten hastaneye almıyorlar ...2 yasında bi çocuğum var korkuyorum ke

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor