her şey çok üstüste geliyor:(

0

Soru

Konuyu acıp acmamak konusunda cok kararsız kaldım ama içimi dökmek istedim... Şu 2 ay içinde bir sürü aksilik yaşadım,sinirlerim çok bozuk. 1 ay önce annemin arkadaşları bize geldi baya kalabalıktık,pasta yapmıştım bende herkes yedi çok beğendi ellerine

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor