nefretim ve kırgınlığım geçmiyo...

0

Soru

selamlar.. içimi dökmek istedim kimseye anlatamadığım şeyleri buraya yazmak istedim nefretim kv.deye kırgınlığım eşime.. öncelikle kaynanayla ayrı şehirlerdeyiz ve ben mayısta doğum yaptım, doğumdan önce telefonda konuştuk kaynana gelicem ama işlerim

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor